איך לעצב משרד: רעיונות וטיפים לעיצוב משרד קטן

יש לכם משרד קטן דחוס ולא נוח, והייתם רוצים לשנות את עיצובו באופן שיתרום לנוחות העבודה ולחזות המרחב? בחברת מטרה למשרד מבינים את חשיבותו של עיצוב משרד ומציעים לכם מגוון פריטים איכותיים שיכולים לסייע, החל מריהוט ועד פתרונות אחסון. 

לא יודעים איך לעצב משרד באופן נכון, אסתטי ויעיל? לרשותכם עומד צוות החברה שישמח לסייע בנושא. כמו כן, לפניכם שורה של טיפים לעיצוב המשרד, עם דגש מיוחד על השאלה איך לעצב משרד קטן.


חשיבות עיצובו של המשרד 

אם בעבר משרדים היו מרחב משמים, גנרי וחסר כל ייחוד, הרי שבימינו המצב שונה לחלוטין. חברות ועסקים מבינים ומשקיעים רבות בעיצוב המשרדים שלהם. השקעה זאת נובעת מהעובדה שלעיצוב של חלל המשרד יש השפעה משמעותית על תחושת הנוחות והרווחה של העובדים, המבלים שעות ארוכות במשרד, מה שגם מוביל לעלייה במוטיבציה, בפרודוקטיביות והיעילות שלהם. בנוסף, חזות המשרד תורמת לתדמית החברה עם יצירת סביבה מסבירת פנים ומעוררת השראה, המשקפת את התרבות והערכים של החברה. דבר זה נכון לכל משרד בכל גודל, ובייחוד כשמדובר על משרד קטן, שבקלות יכול לעלות על גדותיו ולהפוך למרחב צפוף, לא נוח ולא מזמין. 


טיפים לעיצוב משרד קטן

עם גישה נכונה, עיצוב משרד קטן יכול לעשות מהפך אמיתי בסביבת העבודה, בין אם מדובר על עיצוב של משרד קטן רגיל או עיצוב משרד ביתי קטן:

מחשבה תחילה

יש להבין כי עיצוב של משרד, ובייחוד אם הוא קטן, דורש תכנון ושיקול דעת קפדניים במטרה ליצור חלל פונקציונלי ומעורר השראה שמשקף את ערכי החברה שלכם. כמו כן, זכרו שהמפתח לעיצוב משרד מוצלח טמון ביצירת חלל שלא רק עונה על הצרכים המעשיים של העסק אלא גם מטפח סביבת עבודה חיובית ושיתופית.

 נצלו שטח אנכי

במשרד קטן עיצוב המשרד שם דגש על מיקסום אפשרויות האחסון על ידי ניצול שטח אנכי עם מדפים וארונות צמודי קיר, מה שעוזר לפנות שטח רצפה ושומר על המשרד נקי מבלגן.

ריהוט רב תכליתי

שלבו במשרד פריטי ריהוט המשרתים מספר מטרות, כמו שולחן עבודה עם אחסון מובנה או שולחן משרדי אחד גדול שיכול לשמש גם לפגישות וגם כמרחב עבודה.

צבעים בהירים

בחרו למשרד קטן צבעים בהירים על קירות ורהיטים כדי לגרום לחלל להרגיש גדול ופתוח יותר. בנוסף, גוונים בהירים יותר מקדמים תחושת ניקיון ושלווה במשרד קטן.

כסאות ארגונומיים

בין אם יש לכם משדר קטן או גדול, חשוב להשקיע בכסאות ארגונומיים אורטופדים ומתכווננים כדי להבטיח את הנוחות והרווחה של העובדים שלכם, מה שבסופו של דבר לתורם להגברת  הפרודוקטיביות.

התאימו אישית את המרחב

בכדי להעניק למשרד נופך ייחודי כדאי להוסיף לו נגיעות אישיות קלות. התשובה לשאלה איך לקשט את המשרד יכולה לבוא לכדי ביטוי במגוון דרכים, למשל על ידי שילוב יצירות אמנות, צמחים ואלמנטים דקורטיביים המשקפים את האישיות והערכים של החברה.

תאורה מספקת

תאורה טובה חיונית לסביבת עבודה פרודוקטיבית. לכן דאגו שיהיה במשרד כמה שיותר אור טבעי, לו תוסיפו תאורת מלאכותית נכונה. זאת במטרה להפחית את המאמץ והעייפות של עיניי העובדים, וליצור מרחב מואר ומזמין.


רעיונות לעיצוב משרדים קטנים

אחרי שקיבלתם מספר כלי בסיס לעיצוב משרד קטן, קבלו גם כמה רעיונות לעיצוב משרד קטן:

אזורי עבודה ייעודיים

צרו אזורי עבודה נפרדים עבור משימות שונות, כגון אזור שקט לעבודה ממוקדת ומרחב שיתופי לפגישות צוות ומפגשי סיעור מוחות.

מרחב שיתופי

שלבו אזור משותף שבו העובדים יכולים להתאחד כדי לשתף פעולה, לשתף רעיונות ולטפח יצירתיות ועבודת צוות.

אינטגרציה טכנולוגית

השתמשו בטכנולוגיה כדי לייעל את התפעול ולשפר את התקשורת בתוך המשרד, ושקלו ליישם מכשירים ותוכנות חכמים לסביבת עבודה יעילה יותר.

אזור טרקלין

שימו דגש על אזור טרקלין נעים שבו העובדים יכולים להירגע, לקחת הפסקות או לקיים פגישות לא רשמיות. מרחב נוח יכול להגביר את המורל ולקדם את רווחת העובדים.

בידוד אקוסטי

התקינו חומרים אטומים לרעש כדי למזער הסחות דעת וליצור סביבת עבודה שקטה, במיוחד בחלל משרדי קטן שבו רעש יכול לעבור בקלות.

קבלו השראה מאיתנו

בכדי לקבל עוד רעיונות לעיצוב משרד קטן בפרט, ולעיצוב משרד בכלל, היכנסו לאתר שלנו בו תמצאו מגוון רחב ואיכותי של פריטים שבהחלט יכולים לתרום לעיצוב נכון של המשרד.


לעוד רעיונות ולהזמנת פריטים לעיצוב המשרד שלכם ישירות דרך האתר של מטרה למשרד לחצו כאן.