שואב אבק שוטף רובוטי Xiaomi דגם Robot Vacuum S10T מערכת ניווט לייזר | החזק בקטגוריה: עוצמת שאיבה חזקה 8000PA + שטיפה | מברשת בעלת סכינים לחיתוך שיער מערכת ניווט וחיישנים להימנעות ממכשולים: ניווט לייזר מתקדם LDS, סריקה 360° של כל הבית; השואב הרובוטי נמנע ממכשולים, מגן על שלמות גימור הרהיטים, מפחית משמעותית התנגשויות עם חפצים גם בסביבה עם תאורה חלשה. עוצמת שאיבה אדירה של 8000Pa: מנוע שאיבה עוצמתי הניתן להפעלה ב-3 מהירויות שונות לכל יישום וצורך: סופר – 8000Pa, טורבו – 4000Pa, סטנדרט – 2000Pa כולל 3 הגדרות של כמות המים בהתאם לצורכי הניקוי שלכם. ניתן להגדרה בצורה נוחה ופשוטה באמצעות היישומון Mi Home טכנולוגיה למניעת קשרים של שערות במברשת מוגנת בפטנט באמצעות סכינים מובנים – סכינים מובנים בראש המברשת לחיתוך שיער והימנעות מקסימלית מהיצמדות שיערות לראש המברשת. מתאים לבתים עם ריבוי שיער ובעלי חיים. עד שעתיים של עבודת ניקיון רציפה וטעינה בהתאם לצורך תוך כדי עבודה (השואב חוזר לעמדת העגינה לטעינה ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק). מחזור שאיבה בודד ורציף מספיק לכיסוי שטח עבודה של עד כ- 180 מ"ר (במהירות שאיבה רגילה). חיבור אלחוטי ליישומון Mi Home ותמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa® (2022.8) ו- Google Assistant®: תפעול מלא: זיהוי ובחירת חדרים לניקוי, ובחירת תוכנית עבודה נפרדת לכל חדר; ניקוי אזורים וחדרים לפי סדר רצוי; הגדרת קיר וירטואלי; תמיכה במס’ מפות לקומות שונים והתראה על הצורך בהחלפת אביזרים מתכלים: מסנן, מברשת ראשית וכדומה מעקב תמידי: צפייה במפת הניקיון בזמן אמת לא עוצר לרגע: השואב מסוגל לחלוף מעל מכשולים בגובה 20 מ"מ ניווט לייזר LDS: השואב-שוטף מצויד בניווט לייזר מוביל בתעשייה וטכנולוגיית סריקת סביבה ב-360°, הוא יכול למפות במהירות את פריסת הבית ולתכנן במדויק את מסלול הניקוי מבלי לדאוג מהשפעת האור או הסביבה. תוכלו ליצור מפה דו-ממדית באמצעות יישומון Mi Home ולנהל באמצעותה את תכניות הניקוי בהתאם לרצונכם. מעבד ארבע ליבות + אלגוריתם SLAM למיפוי דינמי ומדויק: באמצעות אלגוריתמים SLAM ושילוב מעבד ארבע ליבות אתם מקבלים את המידע מכל החיישנים ובונים את מסלול התנועה היעיל ביותר לניקוי מהיר ואפקטיבי של הבית או המשרד, וכל שינוי, גם אם רגעי, מנוטר מיד וגורם לשינוי במסלול הניקיון בהתאם.


2168 

קרא עוד


שואב אבק שוטף רובוטי Xiaomi דגם Robot Vacuum S10T

מערכת ניווט לייזר | החזק בקטגוריה: עוצמת שאיבה חזקה 8000PA + שטיפה | מברשת בעלת סכינים לחיתוך שיער

מערכת ניווט וחיישנים להימנעות ממכשולים:

ניווט לייזר מתקדם LDS, סריקה 360° של כל הבית; השואב הרובוטי נמנע ממכשולים, מגן על שלמות גימור הרהיטים, מפחית משמעותית התנגשויות עם חפצים גם בסביבה עם תאורה חלשה.

עוצמת שאיבה אדירה של 8000Pa:

מנוע שאיבה עוצמתי הניתן להפעלה ב-3 מהירויות שונות לכל יישום וצורך: סופר - 8000Pa, טורבו – 4000Pa, סטנדרט – 2000Pa

כולל 3 הגדרות של כמות המים בהתאם לצורכי הניקוי שלכם. ניתן להגדרה בצורה נוחה ופשוטה באמצעות היישומון Mi Home

טכנולוגיה למניעת קשרים של שערות במברשת מוגנת בפטנט באמצעות סכינים מובנים - סכינים מובנים בראש המברשת לחיתוך שיער והימנעות מקסימלית מהיצמדות שיערות לראש המברשת.

מתאים לבתים עם ריבוי שיער ובעלי חיים.

עד שעתיים של עבודת ניקיון רציפה וטעינה בהתאם לצורך תוך כדי עבודה (השואב חוזר לעמדת העגינה לטעינה ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק).

מחזור שאיבה בודד ורציף מספיק לכיסוי שטח עבודה של עד כ- 180 מ"ר (במהירות שאיבה רגילה).

חיבור אלחוטי ליישומון Mi Home ותמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa® (2022.8) ו- Google Assistant®:

תפעול מלא: זיהוי ובחירת חדרים לניקוי, ובחירת תוכנית עבודה נפרדת לכל חדר; ניקוי אזורים וחדרים לפי סדר רצוי; הגדרת קיר וירטואלי; תמיכה במס' מפות לקומות שונים והתראה על הצורך בהחלפת אביזרים מתכלים: מסנן, מברשת ראשית וכדומה

מעקב תמידי:

צפייה במפת הניקיון בזמן אמת

לא עוצר לרגע:

השואב מסוגל לחלוף מעל מכשולים בגובה 20 מ"מ

ניווט לייזר LDS:

השואב-שוטף מצויד בניווט לייזר מוביל בתעשייה וטכנולוגיית סריקת סביבה ב-360°, הוא יכול למפות במהירות את פריסת הבית ולתכנן במדויק את מסלול הניקוי מבלי לדאוג מהשפעת האור או הסביבה.

תוכלו ליצור מפה דו-ממדית באמצעות יישומון Mi Home ולנהל באמצעותה את תכניות הניקוי בהתאם לרצונכם.

מעבד ארבע ליבות + אלגוריתם SLAM למיפוי דינמי ומדויק:

באמצעות אלגוריתמים SLAM ושילוב מעבד ארבע ליבות אתם מקבלים את המידע מכל החיישנים ובונים את מסלול התנועה היעיל ביותר לניקוי מהיר ואפקטיבי של הבית או המשרד, וכל שינוי, גם אם רגעי, מנוטר מיד וגורם לשינוי במסלול הניקיון בהתאם.

סוללה - ליתיום 14.4V / 5200mAh

קישוריות אלחוטית - Wi-Fi 802.11b/g/n 2.4GHz

מתח פעולה - 14.4V 70W

*מסופק:

רובוט שואב-שוטף מדגם Xiaomi Robot Vacuum S10T

מיכל מים כולל מטלית ניקוי מותקן במוצר

מברשת צד מותקנת במוצר

סוללת ליתיום נטענת מותקנת במוצר

מיכל אבק 450 מ"ל מותקן במוצר

מיכל מים 250 מ"ל מותקן במוצר

עמדת עגינה לטעינה

כבל חשמל

כלי לניקוי

*מידות מוצר:

רוחב: 34.5 ס"מ

גובה: 34.5 ס"מ

עומק: 10.23 ס"מ

משקל: כ4 ק"ג