שואב אבק עומד חובט Shark IZ320EUT | חווה את שואב האבק האלחוטי האחרון של Shark עם 50% יותר כוח יניקה* ו-PowerFins לאיסוף לכלוך משופר במעבר הראשון*. | | עם שואב אבק גמיש וקל משקל זה, ניקוי יומי הופך למשחק ילדים. עוצב במיוחד עבור בתים עם חיות מחמד, דגם בעל סוללה כפולה זה מספק זמן עבודה נוסף בכל פעם שאתה צריך את זה. |


1699 1799-5.56%

קרא עוד


שואב אבק עומד חובט Shark IZ320EUT

חווה את שואב האבק האלחוטי האחרון של Shark עם 50% יותר כוח יניקה* ו-PowerFins לאיסוף לכלוך משופר במעבר הראשון*.


עם שואב אבק גמיש וקל משקל זה, ניקוי יומי הופך למשחק ילדים. עוצב במיוחד עבור בתים עם חיות מחמד, דגם בעל סוללה כפולה זה מספק זמן עבודה נוסף בכל פעם שאתה צריך את זה.


זמן טעינה מלאה 4 שעות


זמן עבודה של עד 120 דקות-60 דקות כל סוללה


תהנה מזמן ריצה מרשים של עד 120 דקות** עם דגם זה בעל סוללות כפולות – מה שהופך את המכשיר לאידיאלי לניקוי עמוק של כל הבית שלך או לניקוי מהיר בין לבין. טען את הסוללות הנשלפות בשואב האבק או בחוץ בכל שקע. אתה לא צריך עמדת טעינה קבועה. אם תרצו, תוכלו גם להטעין את שתי הסוללות בו זמנית בעמדת הטעינה הכפולה.


תצוגת LED החכמה על הידית מציגה את רמת טעינת הסוללה, עוצמת היניקה וסוג הרצפה שנבחר. אתה יכול לבחור בקלות בין שלושה מצבי כוח יניקה ושתי הגדרות של סוג הרצפה ולראות במבט חטוף כמה כוח סוללה נשאר לך.


מושלם עבור שטיחים ורצפות קשות


פיית הרצפה הייחודית של Shark, DuoClean , מצוידת בשני גלילי מברשת ממונעים. ה-PowerFins החדשים מאפשרים איסוף לכלוך משופר במעבר הראשון*.


החלק ללא מאמץ על פני כל הרצפות ללא צורך לעצור או להחליף את פיית הרצפה. הודות לעיצוב החדשני שלו, גליל המברשת האחורי עם PowerFins גם משחרר לכלוך עמוק בשטיחים וגם מבטיח ניקוי יסודי של רצפות קשות. גליל המברשת הקדמי הרך מושך פנימה פסולת גדולה וקטנה ואוסף אבק דק מרצפות קשות.


באמצעות הפקדים בתצוגת LED, ניתן להגדיר אם ברצונכם לנקות רצפות קשות ושטיחים. עבור בין מצבי עוצמת היניקה Eco, Standard ו-Bost כדי להסיר לכלוך יומיומי או כבד יותר. תיהנו מ-50% יותר כוח יניקה* לניקוי מרשים בכל הבית.


גליל מברשת לניקוי עצמי


נמאס לכם לנגב שיער סבוך מגליל המברשת של השואב שלכם? טכנולוגיית Anti Hair Wrap מסירה באופן פעיל שיער מגליל המברשת. מתקן הגנה ייחודי על זיפים ומסרק מעוצב במיוחד מבטיחים שגלילי המברשת לא תופסים שיער בזמן הניקוי ופועלים תמיד בצורה חלקה. אידיאלי לשיער ארוך, קצר ולבעלי חיים.


נורות LED בהירות המשולבות בזרבובית הרצפה עוזרות לאתר הצטברויות נסתרות של אבק מתחת לרהיטים.


טווח ארוך, טעינה קלה ואחסון קל


בלחיצת כפתור, שרביט הפלקסולוגיה מתגמש כך שתוכל לנקות ללא מאמץ מתחת לרהיטים בעלי מרווח נמוך כמו מיטות, ספות ושולחנות קפה. כשתסיים לנקות, אתה יכול פשוט לקפל את שואב האבק האלחוטי של Shark לאחסון חסכוני במקום. אתה לא צריך ווים או קיר כדי להישען עליו את השואב לאחסון.


ניקוי רב תכליתי


בלחיצת כפתור, הפוך את המכשיר שלך לשואב כף יד אלחוטי לניקוי מדרגות, ריפודים ומכונית שלך. עם אביזר השיער הממונע של חיות מחמד שסופק, אתה יכול להסיר ללא מאמץ שיער עקשן של חיות מחמד מרהיטים מרופדים. החל מקרשים ותריסים ועד ריפודים ומאחורי רדיאטורים, הוא מגיע עם כלי חריץ, זרבובית משולבת ומברשת היפואלרגנית, כך שתוכל לנקות ללא מאמץ מגוון משטחים וחללים צרים.


צינור היניקה הגמיש מאפשר לך להגיע טוב יותר למקומות גבוהים ואזורים מאחורי רהיטים, אפילו במצב נייד.


שואב אבק אנטי אלרגני


שואב אבק ללא שקיות של Shark כולל את האיטום השלם נגד אלרגיה, המספק שקט נפשי נוסף לבתים עם אלרגיות. האיטום השלם נגד אלרגן לוכד 99.9% מכל חלקיקי האבק והאלרגנים ונועל אותם במיכל האבק מבלי לשחרר אותם בחזרה לאוויר***.


מה באריזה:


2 סוללות ליתיום חזקות במיוחד נשלפות ונטענות


אביזר רב תכליתי


אביזר טורבו ממונעת לחיות מחמד


אביזר צר באורך 30 ס”מ


אביזר אנטי בקטריאלי


מטען עגינה כפול


תיק לאחסון אביזרים