קוצץ ירקות חשמלי Moulinex AT723110 | הודות ללהבים ייעודיים, קבל את התוצאות תוך שניות: להבים חדים נותנים תוצאות באיכות מעולה על עשבי תיבול, ירקות ובשר; בעוד להבים משוננים, בשילוב עם מנוע חזק של 500 וואט, נועדו לביצועים גבוהים לאורך זמן על מרכיבים קשים כגון פולי קפה וקרח. בנוסף, השתמש באביזר הרוטב למימוש רטבים ביתיים טעימים, כגון מיונז . | קל ונוח לשימוש הודות למערכת הלחצן הפשוטה שלו, ונוח עם בסיס מונע החלקה קל לניקוי בגלל הלהבים הניתנים להסרה. מיני הקוצץ הזה קל לאחסון מכיוון שכל האביזרים מתאימים לקערה, והוא מגיע עם אחסון כבל. | 2 מהירויות עבודה | הספק 500W


239 

קרא עוד


קוצץ ירקות חשמלי Moulinex AT723110

הודות ללהבים ייעודיים, קבל את התוצאות תוך שניות: להבים חדים נותנים תוצאות באיכות מעולה על עשבי תיבול, ירקות ובשר; בעוד להבים משוננים, בשילוב עם מנוע חזק של 500 וואט, נועדו לביצועים גבוהים לאורך זמן על מרכיבים קשים כגון פולי קפה וקרח. בנוסף, השתמש באביזר הרוטב למימוש רטבים ביתיים טעימים, כגון מיונז .

קל ונוח לשימוש הודות למערכת הלחצן הפשוטה שלו, ונוח עם בסיס מונע החלקה קל לניקוי בגלל הלהבים הניתנים להסרה. מיני הקוצץ הזה קל לאחסון מכיוון שכל האביזרים מתאימים לקערה, והוא מגיע עם אחסון כבל.

2 מהירויות עבודה

הספק 500W

תוצרת צרפת

מיכל 500 מ"ל