‏מכונת אספרסו Philips EP2235 פיליפס | היא מכונה אוטומטית לחלוטין. היא מציינת ממסך המגע שלה את 3 סגנונות המשקה האהובים עליה. המכונה משחזרת את הארומה האותנטית של אספרסו, קפה קלאסי וקפוצ’ינו. עבור האחרונים, למכונה יש קנקן חלב LatteGo. מושלם לקבלת מוס קרמי לפי טעמכם. | בחירה של קפה אינטנסיבי לפי הטעם | מטחנת אספרסו של משיקה אחד מ-3 סגנונות קפה אפשריים מממשק מסך מגע. אתה יכול להתאים את עוצמת המשקה שלך עד 3 רמות. כדי להחזיר טעם אותנטי, המכשיר מייעל את טמפרטורת המים ואת מיצוי הריחות. |


1899 

קרא עוד


מכונת אספרסו Philips EP2235 פיליפס

היא מכונה אוטומטית לחלוטין. היא מציינת ממסך המגע שלה את 3 סגנונות המשקה האהובים עליה. המכונה משחזרת את הארומה האותנטית של אספרסו, קפה קלאסי וקפוצ'ינו. עבור האחרונים, למכונה יש קנקן חלב LatteGo. מושלם לקבלת מוס קרמי לפי טעמכם.

בחירה של קפה אינטנסיבי לפי הטעם

מטחנת אספרסו של משיקה אחד מ-3 סגנונות קפה אפשריים מממשק מסך מגע. אתה יכול להתאים את עוצמת המשקה שלך עד 3 רמות. כדי להחזיר טעם אותנטי, המכשיר מייעל את טמפרטורת המים ואת מיצוי הריחות.


מטחנת האספרסו של מצוידת בקרם קרמי. עם חומר עמיד במיוחד, חייו של המכשיר הם משמעותיים. מאפשר עד 12 הגדרות פוליש. בחר את מרקם הקפה האהוב עליך, מחלקיקים עדינים ועד גס.


קריאת הקפוצ'ין

מטחנת האספרסו של חשבה על כל אוהבי הקפוצ'ינו. דגם זה כולל כד חלב LatteGo. קצף נוצר בקפה על ידי שילוב אוויר במהירות גבוהה. המשקה שלך מוגש בטמפרטורה האידיאלית וללא התזה. קנקן נשטף נקי תוך 15 שניות או נכנס למדיח כלים.


תוכנית אוטומטית מתריעה כאשר יש צורך בהסרת אבנית. הודות לחידוש הפטנט של Aqua Clean, PHILIPS עובר את ביקור הבדיקה רק לאחר שנמזגו 5,000 כוסות.


סוג המשקאות: קפה גורמה: מכין קפה ומשקאות חלב

סוג הקפה: שעועית וטחונה

מספר מגשים: 1

קיבולת מיכל דגנים: 275 גרם

קיבולת מיכל מים: 1.80 ליטר

מיקום מחבת מים: למעלה

צריכת חשמל: 230W

סוג החימום: Thermoblock: מבטיח טמפרטורה מושלמת וקבועה תמיד לאספרסו שלך במהלך העירוי

לחץ: 15 בר

מחובר: לא

בורר כוסות: 2 קפה בו זמנית

מחמם כוסות: לא


נקודות המפתח

מספר מתכוני קפה 3

קיבולת XL (275 גרם)

קיבולת מיכל מים 1.80 ליטר

המסנן +: AquaClean: מסיר אבנית באופן טבעי ולכן שומר על חיי המכונה שלך