קטלוג 2018 מבצעים מטורפים מיכון משרדי
תקנון ומשלוחים

מטרה למשרד - ציוד משרדי משווקת את מוצרי הציוד משרדי לכל חלקי הארץ בכפוף לתקנון ומדיניות המשלוחים הנ"ל:

מטרה למשרד עובדת חברת שליחי דואר אקספרס ישראל לאיזורי החלוקה בכל הארץ !

תקנון מטרה למשרד בע"מ:

מוצרים:

  1. מוצרים סטנדרטים יסופקו עד  48 שעות ללא התחייבות ובמידה וחסרים פריטים בהזמנה יצורף טופס השלמת הזמנה, והפריטים יסופקו מידית ברגע שיגיעו אלינו (עד 7 ימי עסקים לערך).
  2. חלב ומוצריו ומוצרי מכולת – החברה אינה מתחייבת לספק מוקדם בבוקר את מוצרי החלב אלא מתייחסת אליהם כמוצר לכול דבר .  
  3. חלב טרי וגבינות אינם ניתנים להחזרה כלל! כולל מוצרים פגי תוקף!
  4. החזרת מוצרים- מוצרים פגומים יזוכו אך ורק לאחר שהוחזרו במסגרת 14 יום מיום הקנייה ובאריזתם המקורית בלבד! ולאחר שנבדקו אצלנו במחסן ונמצאו שאינם תקינים. 
  5. מוצרי חשמל ומיכון משרדי לפי חוק ניתן להחזיר בחזרה אך ורק במידה ויוחזרו שלמים לחלוטין באריזתם המקורית ושלא הוכנסו לחשמל כלל תוך 14 ימי עסקים מיום הקנייה.
  6. טונרים וראשי דיו מקוריים – לא ניתן להחזיר כלל לאחר הגעת המשלוח אל הלקוח .
  7. טונר מקורי/ראש דיו מקוריים שאינו תקין יילקח ע"י נהג החברה שלנו למעבדת תיקונים. ותוך מס' ימים תינתן תשובה ללקוח בהתאם לפגימה אם יוחזר המוצר אליו או הלקוח יזוכה .
  8. טונרים וראשי דיו תואמים פגומים יוחלפו במידה והלקוח הודיע על תקלה תוך חודש ימים מיום הקנייה .
  9. טונרים וראשי דיו תואמים חדשים לא יתקבלו חזרה גם לא באריזתם המקורית אם חלפו  14 יום מיום הקנייה.
  10. כל מוצרי החשמל - האחריות הבלעדית חלה על היצרן .ולא על מטרה משרד .                                                                                                                                        מוצר חשמלי או מכני (מיכון) שהתקלקל במסגרת האחריות שלו , משאו ומתנו של הלקוח בעניין זה יהיה מול היצרן (יבואן) בפנייה עם תעודת האחריות שקיבל בלבד !!!

ללא תעודת האחריות לא יינתן מענה.

  1. לאחר קבלת המוצר וחתימת הלקוח על החשבונית/תעודת משלוח האחריות הבלעדית על המוצר חלה על הלקוח בלבד!!!

משלוחים:

  1. הובלת ריהוט - כרוכה בתשלום לפי מיקום וכמות. הובלה באיזור גוש דן - 100 ש"ח + מע"מ (הובלה לקומת קרקע בלבד! עלות לכל קומה נוספת בתיאום עם המשרד).  הובלה מחוץ לגוש דן, כרוכה בתיאום עם המשרד להערכת עלות המשלוח.
  2. הרכבה והצבה של ריהוט כרוכה בתשלום נוסף.
  3. הזמנה או חלק מהזמנה שלקוח קיבל ורוצה להחזיר( לא משום פגם ),יצטרך לשאת בעלות של המשלוח - 70 ש"ח כולל מע"מ .
  4. משלוחי אינטרנט בלבד יבוצעו עם עלות משלוח (39 שח כולל מע"מ) 

תנאי תשלום:

  1. בהזמנה ראשונה יינתן צק מזומן במקום לנהג או לחילופין תשלום בכרטיס אשראי מראש.

       2. לקוח שקיבל אישור לעבוד בתנאי שוטף .ישלם שוטף + 60 בלבד!!

מחלקת הזמנות - גיא בטלפון: 03-7307308

לקריאת תקנון החברה לחצו על הקישור בראש הדף או לחצו כאן

 

אספקת מיוד משרדי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ציוד למשרד | ציוד לעסקים | מטרה למשרד | ציוד משרדי | ציוד למשרד | טל'   03-7307308 | פקס   03-6319319
Logate Technologies | בניית אתרים